Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2007

ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ (12)

Henrie Matisse, Μάθημα μουσικής, 1917.

ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ


8 Απριλίου


Λιακάδα! Απογευματινή εξόρμηση με Αναστασία και Χανς στο Σπ. Εντυπωσιακό μέρος. Περίπατος στην όχθη του Ρήνου. Βιαστική περιδιάβαση στην παλιά πόλη . Ντομ: Αριστούργημα! Χρειάζεται οπωσδήποτε ειδική επίσκεψη. Χανς: ιδιαίτερα περιποιητικός . Κέρασε καφέ και παγωτό. Μας διάβασε αποσπάσματα από το νέο του βιβλίο. Μεθοδική δουλειά. Πρόσκληση για επίσκεψη στο γραφείο του.

Το βράδυ ο γνωστός εφιάλτης: Μπροστά στον τάφο μου, διαβάζω το επίγραμμα
" Δεν είναι τόσο ο τάφος της Αρετής από τη Θεσσαλονίκη,
όσο ένα μνημείο κακίας των ανθρώπων..."!

Ξύπνησα λουσμένη στον ιδρώτα . Θεοί , ποιο μέλλον μού προορίζετε;



12

Ξεκολλώ από το Πρωτόκολλο και κοιτάζω την Τσιπουρίδου θολά .
- Τι θέλετε;
- Ήρθα να σας πω ότι ζητώ έκτακτη συνεδρίαση του Συλλόγου.
- Ποίος ο λόγος;
- Για θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου.
- Παρακαλώ μιλήστε μου πιο καθαρά, για να σας καταλάβω.
- Κατά τη γνώμη μου, το σχολείο δε λειτουργεί καθόλου σωστά και πρέπει να παρθούν κάποια μέτρα .
- Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.Μπορείτε να γίνετε πιο σαφής;
-Κύριε Διευθυντά , με προσβάλλετε! Δε θα ζητούσα τη συνεδρίαση, αν το θέμα δεν ήταν σοβαρό.
- Κυρία μου, δεν έχω την πρόθεση να σας προσβάλω, αλλά αν δεν πρόκειται για κάτι το εξαιρετικά επείγον, θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε κατ’ ιδίαν και να βρούμε κάποια λύση.
- Το πρόβλημα δεν είναι προσωπικό. Ξεκαθάρισα ότι αφορά τη λειτουργία του σχολείου! Άρα είναι απόλυτα επείγον!
- Είναι προφανές ότι δε θέλετε να διευκρινίσετε τους λόγους που σας ώθησαν σε μια τέτοια ενέργεια, ωστόσο θα προσπαθήσω να κανονίσω τη συνεδρίαση.
Αντιδρά νευρικά :
- Τι σημαίνει ότι θα προσπαθήσετε; Είστε υποχρεωμένος να ορίσετε τη συνεδρίαση.
Παίρνω ανάποδες αλλά δεν το δείχνω. Ακούω τη φωνή μου και απορώ για την ηρεμία μου :
- Γνωρίζετε ότι υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα ταυτόχρονης παρουσίας όλων των συναδέλφων σε μια συνεδρίαση εκτός λειτουργίας του σχολείου. Ορισμένοι δουλεύουν και στην απογευματινή βάρδια σχολείων πολύ μακριά από την πόλη μας. Δεν μπορούν λοιπόν να απουσιάσουν για ψύλλου πήδημα από την υπηρεσία τους . Όσο για αυτό που αποκαλέσατε υποχρέωσή μου, σας πληροφορώ ότι δε γνωρίζετε καλά τον κανονισμό. Ο Διευθυντής είναι υποχρεωμένος να συγκαλεί το Σύλλογο σε συνεδρίαση ύστερα από έγγραφη αίτηση είτε μέρους του συλλόγου των διδασκόντων είτε μεμονωμένου συναδέλφου, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει σαφής αναφορά στο λόγο της έκτακτης συνεδρίας.
- Δηλαδή αρνείστε;
- Πάλι τα ίδια! Την κολοκυθιά θα παίζουμε, κυρία μου; Φοβάμαι ότι δε θέλετε να καταλάβετε αυτά που σας λέω. Δεν αρνούμαι τίποτε. Είπα θα προσπαθήσω, έστω κι αν αυτό είναι παράτυπο. Παρακαλώ αφήστε με τώρα, γιατί έχω πολλή δουλειά…
Μένει άναυδη σαν να τη χτύπησε κεραυνός. Ύστερα κάνει μεταβολή και φεύγει κλείνοντας με πάταγο την πόρτα.
Το αίμα ανεβαίνει στο κεφάλι μου και ορμώ ξοπίσω της στον έρημο διάδρομο . Την προλαβαίνω στην πόρτα της αίθουσας του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της φράζω το δρόμο.
- Ακούστε καλά! Πάνω απ’ όλα οφείλετε να έχετε τρόπους. Νόμιζα ότι είχα να κάνω με κυρία, αλλά εσείς αποδεικνύεστε χειρότερη και από γυναικούλα !
Τα μάτια της γυρίζουν προς το κίτρινο της ώχρας , ενώ στο πρόσωπό της απλώνεται αστραπιαία ένα ερύθημα σαν πληγή. Η τσιριχτή φωνή που βγαίνει από τα στενά της χείλη είναι σαν με φτύνει :
- Να πας να γαμηθείς ! Κανένας μαλάκας δεν τόλμησε ως τώρα να με αποκαλέσει γυναικούλα. Θα μου το πληρώσεις ακριβά…
Με παραμερίζει βίαια και μπαίνει στην αίθουσα κλείνοντάς μου την πόρτα κατάμουτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...