Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2007

Φίλοι και φίλες του ΠΑΣΟΚ...

...Σας ευχαριστώ από τα βαθιά φυλλοκάρδια της καρδιάς μου!
Μου δώσατε να καταλάβω τι ωραίο πράμα είναι η νίκη.
Αχ, δεν ξέρετε τι γλύκα αισθάνομαι τώρα!
Σαν να έχω φάει μπαμπά με μπόλικο σιρόπι.
Και μια και ανάφερα τη λέξη "μπαμπά",
θυμάμαι που ο μπαμπάς μού έλεγε συχνά:

"Παιδί μου Γιώργο, ποτέ μην απελπίζεσαι στην πολιτική.
Ακόμα κι αν χάνεις
πολλές φορές στις εθνικές εκλογές ,
σημασία έχει να είσαι ο πρώτος στο κόμμα σου!".
Είχε δίκιο ο μπαμπάς μου! Αφού με εμπιστεύονται οι οπαδοί μου,
τι με νοιάζει αν ξαναχάσω από τον Καραμανλή
στις επόμενες βουλευτικές εκλογές;
Θα ξαναπροκηρύξω κομματικές εκλογές και θα τις ξανακερδίσω!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στη Μέση Ανατολή: Όλες οι εξελίξεις LIVE

  Ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν, σε αναβρασμό η Μέση Ανατολή Israel struck Iran and there was pre-notification to the US from Tel Aviv, says Reu...