Πέμπτη, Νοεμβρίου 15, 2007

Γιατί ο Κιλτίδης επέτρεψε ξανά το κυνήγι


" Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, με ερωτάτε
γιατί επέτρεψα ξανά το κυνήγι.
Θα σας απαντήσω αμέσως κάνοντας χρήση
όχι της βουλευτικής αλλά της ιατρικής μου ιδιότητος.
Ιατρικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το τουφέκι
είναι ένα φαλλικό σύμβολο, οι δε κυνηγοί είναι,
ως γνωστόν , άρρενες στη νιοστή δύναμη.
Ο κυνηγός χρησιμοποιών του τουφέκι του,
κάθε φορά που τραβά τη σκανδάλη
αισθάνεται ότι εκσπερματώνει, νιώθει δηλαδή
την υπέρτατη εκείνη ηδονή που απολαμβάνει
ο αρρενωπός άνδρας όταν συνευρίσκεται με μία γυναίκα.
Κάθισα και σκέφτηκα και είπα στον εαυτό μου:
" Ρε συ Κώστα, θα ήθελες να βρισκόσουν με μία γκομενάρα
στο κρεβάτι και πάνω που θα ήσουν έτοιμος
να φτάσεις στην κορύφωση, να έμπαινε κάποιος Κιλτίδης από
το Κιλκίς και να σου έλεγε Stop στο αλισβερίσι
και ασχολήσου με την ωραία φύση;"
Φυσικά , ως πόντιος άνδρας που είμαι, απάντησα "Όχι!"
" Ε, λοιπόν,
μου είπε η η φωνή του εαυτού μου,
άφησε τα καημένα τα αντράκια να κάνουν
φυσιολογικά τη δουλειά τους,
γιατί μπορεί να λωλαθούν από την αγαμία
και , αντί να απαυτώνουν τα θηράματα του δάσους,
κατέβουν με τα όπλα στα χέρια στους δρόμους
και κάνουν κανένα πραξικόπημα
και καταλύσουν τη Δημοκρατία μας".
Μπροστά στην προοπτική να καταλυθεί η δημοκρατία μας
από τους εν καταστάσει πριαπισμού κυνηγούς μας,
κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το κυνήγι
είναι ένα ωφέλιμο εκτονωτικό σπορ
και αποφάσισα να το ξαναεπιτρέψω"

Exhibition Tour–Look Again: European Paintings 1300-1800

Join curators Stephan Wolohojian, Adam Eaker, David Pullins, and Anna-Claire Stinebring along with their special guests as they guide you th...